2011. március 1., kedd

JÁTÉK!!!!!!!!!!!!!!!! Ma nagyon jó napom van:)

Alig vártam már, hogy március legyen...
Elhatároztam, hogy ebben a hónapban játszunk:)
Jöttök ti is?
 Mert egyedül nem jó játszani.
A feladat egyszerű.
Aki játszani szeretne írjon egy megjegyzést ide, hogy Velem tart és ha van blogja megköszönném ha kitenné a játékomat hirdető képet.
Ha nincs blogod, de a facebookon fenn vagy ott is megoszthatod az ismerőseiddel a játékomat.
Mindez nem kötelező, de aki ide ír egy megjegyzést az benne van a kalapban:)))
  
A nyeremény ez a virággömböcske!


A határidő: március 26.

60 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Szeretnék játszani:D Nagyon szép a kis gömböcske :D

Unknown írta...

Én is szívesen játszanék. Bár blogom az nincsen és a virágokhoz sem értek túlzottan, de egy ilyen szép ki virággömbért szívesen játszanék.

Ceffa írta...

Hencsilli köszönöm!

Szia Odin.
Fenn vagy a facebookon? Ott is megoszthatod. Köszi a jelentkezést!

Aranyalma írta...

Jaj de szép kis gömb! Nemsokára kiteszem a blogba. Köszi a játékot! :)

Csipkerózsika írta...

Csudaszép, remélem én nyerem meg:)))

Ceffa írta...

Szurkolok!!:)

Unknown írta...

Nagyon szeretnék játszani, és természetesen nyerni !

Veronika Virágüzlet írta...

Szia! én is játszanék....
Nézz be a networkre leveled van
SneVera

idi írta...

nagyon tetszik es jätszanek en is.facebookon megosztom:)

Pataki Mónika írta...

Szeretnék játszani. :)

Unknown írta...

Kiraktam Facebookon. :-)

Ceffa írta...

Lányok mindenkinek ...
Köszönöm!!
Örülök, hogy Velem játszotok:))

N. Adri írta...

Én is jelentkezek és amint megfőztem a vacsorát, kirakom a blogomra is a játékot. :-)

GhostGirl írta...

én is jelentkeznék,annyira tetszik :)

Cinella írta...

Szia!
Szeretnék én is játszani ezért a gyönyörűségért!
Köszönöm.
Cinella

Erika írta...

Szeretnék én is jelentkezni ezért a gyönyörű virággömböcskéért!!

Marika63 írta...

Szeretnék én is játszani. Blogom sajnos nincs, de remélem így is nevezhetek. Nem tudok betelni a munkáiddal.

sedith írta...

Külföldiek is jöhetnek? Mert akkor máris itt vagyok. Ha nem is, az sem baj, a reklámot úgyis kiteszem. :)

Ceffa írta...

Sedith, na-ná!!!
Örülök Neked:))

Ceffa írta...

Marika persze, aki ide megjegyzést ír, már játszik!
Köszönöm az elismerő szavakat nagyon jól esik:)

Nelli írta...

Annyira nagyon szép!Persze megszoktuk Tőled az igényes, szép munkát!:-)

Ceffa írta...

Köszönöm Nelli!
Aranyos vagy, örülök, hogy így látod:)

Nelli írta...

Évikém!Kitettem a játékokat a blogomra, légyszíves nézz majd rá.Puszi

Ibcsi írta...

Szia! Én is kitettem és szeretnék játszani!! Ibcsi finomságai:)

inga írta...

de szép, jövök érte sorbaállni :)

Eve írta...

Megosztva:)

Süti Bazár írta...

Jesszus, de szép ez a dísz! Ezért én is ringbe szállok! Kiteszem az oldalsávba :)

Ceffa írta...

Ibcsi, Inga, Eve, Yasmine nagyon szépen köszönöm nektek!!!

Nelli tökéletes minden:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Kop,kop,kop!
Szia!
Ismeretlenként bejöhetek? .)
Elámultam !

Ceffa írta...

Évi, örülök, hogy rám találtál!!
Gyere s maradj amíg kedved van:)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani ezért a szépségért!
A blogomon hirdetem:)

Judit írta...

Játszanék én is Veletek! Meg is osztom. :-)

zsizsike írta...

Szia. Véletlenül keveredtem ide, de szívesen lennék boldog tulajdonosa a gyönyörű gömböcskének. Üdv: Zsizsike

Monessa írta...

Nagyon szép ajándék! Én is játszok veled és köszi a lehetőséget!:)Kitettelek a blogomba.

Kőrösi Mercédesz írta...

Most találtam ide hozzád Ceffa, nagyon tetszik, amit látok, szívesen játszanák! Megosztottalak:)

sioppeia írta...

Szépek a munkáid! Kedvet kaptam, hogy sajátot is készítsek, ám ennek az üde kék-fehér gömbnek is nagyon örülnék! Gyorsan tovább röpítem híredet az "arckönyvben" :-)

rozandi írta...

Szeretnék én is nálad játszani!

Ceffa írta...

ÓÓ, de jóóóóóóóó:))))
Végre tudok írni a saját blogomra!!!!!

Lányok, nagyon örülök mindenkinek!
Köszönöm kedves szavaitokat.
Hajrá mindenkinek:)))

Monica írta...

Jöttem, játszunk, blogoltalak! :D

4Gyerek írta...

Lényeg ugye a részvétel?
Meg, hogy reklámozom az oldalad. Remélem legalább 1 valaki tőlem is idetalál.

Tündéri Lonka írta...

Szia! Nagyon örülnék neki, a nagymamámnak ajándékoznám, nagyon boldog lennék, ha látnám őt örülni
A blogom:
tunderilonka.blogspot.com

estibogar írta...

Hello...Véletlenül keveredtem ide, de èn is nagyon örülnek neki... :)

Edina írta...

Szép gömböcske... Kiteszlek a blogomra is!
Nálam is játék van, nézz be ha van kedved..
www.edinaszappanjai.blogspot.com

Névtelen írta...

Gyönyörű!szeretném.

Ceffa írta...

Monica köszönöm!

4Gyerek már részt is veszel:)

Lonka mindig nagy öröm számomra ha mást is mosolyogni látok.. szurkolok!

Estibogar de jó hogy ide találtál, örülök neki:)

Edina Veled játszom, köszönöm:)

Nellí köszönöm:)

Blackberry írta...

Köszi. Ilyen kis labdacsom még soha sem volt!
Jelentkezem!

bsbori írta...

Nagyon tetszetős kis darabot választottál! :)Sikerült elérned, hogy nagyon de nagyon szeretnék nyerni:)))

San írta...

Nagyon klassz kis gömböcske! Bízok a jó szerencsémben:)

Ann...* írta...

Én is jövök játszani.Köszönöm
a lehetőséget előre is.
Anna

Lilang írta...

Jövök, jövök :)

Tímel írta...

Ma találtam Rád, és egyből egy játékkal fogadsz:)
Teszlek ki a blogomba:)

Marianna Pasztor írta...

Engem is elkapott a láz, játszom veletek és én is játszani hívok minden blogost és közösségi oldalon lévő jó Tündért!

Ceffa! Ide tettem fel a felhívásod+az enyém.
Szeretnélek meghívni!

http://kreativ-maranna.blogspot.com/2011/03/gyertek-velem-jatszani.html

Unknown írta...

szia Ceffa!
én is jövök játszani, naná! ilyen szépségért főleg!:))

Ceffa írta...

Hihetetlenül jóleső érzés látni, hogy mennyien csatlakoztok hozzám:))

Blackberry
Bsbori
San
Ann...
Lilang
Tímel
Maranna
Livia
Köszönöm!!!

Olyan sokan vagyunk már, hogy komolyan gondolkodom azon megint több nyeremény is lesz..
Kitalálom:)

Még van idő 26.-áig!!!!

Gizus írta...

Én is jövök! Kiteszem a facebookra!

Lara írta...

Jaj,de szep. :)

Kata írta...

Szia!
Nagyon szép,jó lenne megnyerni!Követlek,kiteszlek az oldalsávba.

Anett írta...

Nagyon szép ez a virággömb!
Szeretném megnyerni!
:)

Ceffa írta...

Gizus de örülök Neked !! Köszönöm:)

Lara, Kata, Anett köszönöm:)

Unknown írta...

Naná, hogy én is jövök!:-)