2011. június 7., kedd

Gyereknap Kosdon

Minden évben eljön a várva várt nap!
Várják a gyerekek, a felnőttek. Mindenki…hiszen valahol belül mindenkiben él még a fiatalkori boldogság élménye, amihez ez a nap is hozzájárul.
Idén meghívtak Kosdra, ahol részese lehettem egy nagyszerű gyereknapi ünnepségének. Hogy én is hozzájáruljak a vigadalomhoz kézműves foglalkozást tartottam.
Szépen előkészítettem az alapanyagokat hogy bárki kedvére válogathasson belőle. Jóleső érzés volt megfigyelni az ügyes kezű kézműves palántákat amint szorgosan formálták az általuk megálmodott kompozíciót.
Az elkészült díszekről és a lelkes csapatról készítettem néhány fotót.





Nagyon köszönöm a lehetőséget és a lelkes támogatást a kosdi általános iskola tanári karának.

3 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon szépek lettek a kompozíciók!!! Gratula a gyerekeknek, és persze neked is!!!

MrsYarnart írta...

nagyon tetszenek a kis asztaldíszek! gratulálok mindenkinek! jó ötlet :)

Ceffa írta...

Köszönöm:)
Nagyon jól éreztem magam!!
Mindezek folytatásaképpen a hétvégén ismét megyek... Pünkösdi falunap lesz. Lesz megint kézműves foglalkozás, főzőverseny, pünkösdi király választása.
Remélem sikerül szép fotókat is készítenem:) Majd írok róla Nektek.