2011. szeptember 12., hétfő

Ki szeretne találkozni Velem?

Amikor közel egy évvel ezelőtt elindítottam a blogomat, nem gondoltam volna, hogy az egész életem megváltozik általa.
Az életem részévé vált és velem együtt a Tiéteké is...kedves olvasóim akik követitek mindennapjaimat.
Beszélgetünk, ismerkedünk egymással de sokotokkal ez csak virtuálisan tehetem meg.
Eddig nem volt alkalmam ahhoz, hogy hétvégénként vásározni járjak, de még egy-egy alkalmat sem tudtam megoldani.

DE MOST !!



Ezt a lehetőséget pedig köszönöm Yasminnak!

A Kreatív Kiállítás szeptember 15-én délelőtt 10 órakor nyitja meg kapuit az érdeklődők előtt. Határon átnyúló nagyszabású rendezvény lesz kb. 350 kiállítóval. Magyarország egész területéről, ill. Szlovákia három megyéjéből érkeznek a kreatív alkotók, hogy bemutassák vállalkozásukat, termékeiket. A rendezvény Unió által támogatott, a belépés mindenki számára díjtalan lesz.

S amiért igazán különleges:
Nem egyedül megyek ...

Üzlettársammal
Wellnessyvel
közösen rendezzük be a standot.
Sok szép kompozíciót készítettünk már együtt. Biztosan emlékeztek rá, hogy ballagásra az Ő natúr szappanjaiból készültek a Ceffa-Wellnessy csokrok.
Most a nagyközönség számára mindez élőben is elérhető lesz a kiállítás teljes idején.
A csokrok mellett különleges igazi érintés és habrózsa 
virágokból kötött esküvői csokrokat és dekorációt is láthattok.
A standon kedvezményes vásárlásra is van lehetőség.

Wellnessy natúrszappanjai mellett, szép színes gyertyákat, kosarakat és dekor szappanokat is kiállít a standon. A natúr szappanok természetes összetevőket és bőrbarát natúr alapanyagokat tartalmaznak.
Illatosításukra természetes illóolajokat,  színezésükre zöldség-, gyümölcsleveket, növényi vagy ásványi színezőanyagot használ.

Helyszín: Komárom, Monostori erőd, Duna bástya (Klapka terem mellett)
Az M10-11 számú standon leszünk.
Keressétek a Ceffa Virág, Wellnessy kézműves kiállítótermet.


Gyertek el :)
Várunk benneteket!

1 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

jó vásározást! sajnos, szarvas messze van komáromtól...