2011. október 7., péntek

Őszi csendélet-adventi tál?

Itt a rossz idő :((
Beborult az ég...fúj a szél
 (ami nálunk mindig olyan mintha hurrikán lenne). 
Hát ezt nem szeretem.

Ezért vidámat alkotok!!!




Kedves megrendelőm kérése volt ez az asztaldísz.
Őszi csendélet ... ahogy én látom!
Tele a föld kincseivel, gesztenyével, bogyókkal, színes levelekkel, őszi színben pompázó habrózsával (ami nálam nem hiányozhat) és egy vidám, kedves kis sünivel.


Praktikus,mert a tálról a kompozíció levehető:)
Ha eljön az advent ideje gyertyákat, tobozokat, gömböket, fenyőágat lehet tenni a tálra.

Köszönöm, hogy elkészíthettem:)


4 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

szeretem ezeket a szép, meleg színeket!
(jé, nálunk hétágra süt a nap :)

Ceffa írta...

Jujj de irigyellek:)) Nálunk már csepereg is az eső... brrrrr:((

Györgyi írta...

Melengető színek, jó ránézni!
Azért én ezt az őszi időt is szeretem, (innen bentről a meleg lakásból!)

Ceffa írta...

Györgyi köszönöm:) Szép színekbe öltözik lassan a természet...ez tetszik!!