2012. május 9., szerda

Csipke csokra :))

Kedves és örömteli feladat -
mikor ismerősök kérésére alkothatok :)

mióta blogot írok ismerem. 
Bár még személyesen nem találkoztunk, régóta jó barátságban vagyunk - így az éteren keresztül. 
Csodás dolgok tulajdonosa lehetek az ő keze munkája által 
 s most én is készíthettem a számára egy különleges ballagó csokrot.


Remélem tetszik :))



Teleraktam szép zöld és lila habrózsákkal, illatos sütiszappannal, mimózával, sok-sok szeretettel  -
 3 szál "Igazi Érintés" kálát is csempésztem bele.




Köszönöm a bizalmat :))

3 megjegyzés:

Csipkerózsika írta...

Lehet irigykedni:)) Ez a szépség biza enyém lesz:))...és talán a legszebb benne a szeretet, köszönöm Ceffám:*)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikus csokor,nagyon ízléses szép mutatós darab!

Ceffa írta...

Csipke KÖSZÖNÖM :))))

Éva Neked is!!
Járok ám Nálad és én is el vagyok ámulva mindig a szépségeiden. Többször is próbáltam már ott írni Neked, de nem megy...folyton lefagy a blogod. Így itt szeretném elmondani Neked mennyire csodálom azt a mit csinálsz.
Remélem olvasod:)))