2011. április 28., csütörtök

Anyáknak....!

Gyermekkoromban mindig nagy izgalommal vártam az anyák napját!!
Sok készülődés előzte meg.
Nagyon érzelmes és érzékeny embernek tartom magam....
Édesanyám is ilyen ember volt így amikor a Mama című verset szavaltam többed magammal az iskolai ünnepély alatt menetrend szerint együtt bőgtünk.
Igen bőgtünk.....
Múlt időben.
Mert az én drága anyukám már nem tud velem együtt Ünnepelni...már több éve hogy nincs Velünk!

Rá emlékezvén de megrendelésre készült ez a sír díszem:



Az alapja ennek a koszorúnak 30 cm szalma alap.
 Azt vontam be juta anyaggal - így nem nagy foltot a márvány kövön sem.
A díszítéshez 9 szál bimbós polifoam vörös rózsát, buxust borostyán ágat és szizált használtam föl.

Nagyon elegáns és szép lett!!


De az idő megy, s most már az én gyermekeim élik át ezt az érzést...legalábbis bízom benne hasonló módon.

S én is készültem az idén..

A fiam ovijában az anyák napja idén igazán különleges lesz.
Szalmavirágból készítenek a gyermekek az anyukáknak ablak-ajtó díszt!
Biztosan láttátok már nálam rózsaszínben, sárgában...


10 pici gyermek - 10 db gömb.
Előkészítettem nekik, mert nem voltam benne biztos, hogy lesz akkora türelmük, hogy a teljes művet Ők keltsék életre.
Így a képen látható állapotban tegnap leadtam az óvónéninek.

Ma és holnap biztosan meg lesz az idei anyák napi ajándék.



1 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Sajnos az én anyukámat se tudom már átölelve megköszönteni. Lehet én is megpróbálok majd valami hasonlót elkészíteni. Ez a koszorú dísz nagyon szép. Nagyon kedvesek a gyerekek által készítendő kis díszek. És milyen jó, hogy ilyen anyuka is van a csoportban, mint Te, aki segít , hogy könnyebb legyen a kicsi kezeknek.