2011. április 19., kedd

Narancsos-delfines ballagó csokor

MEGSZÜLETETT!!!!

Íme az első Wellnessy-Ceffa együttműködés gyermeke:))

Ballagási csokor
narancsos-delfines szappannal
plüss figurával


Annyira örülök neki:)))

Ballagási csokorra kaptam megrendelést.
A feladat az volt, hogy egy igen különleges hölgynek egy igen különleges csokrot készítsek.
Sárga és zöld habrózsákat választottam alapszínnek mert a narancsos szappant már korábban megállmodtam mint részesét a kompozíciónak.
Aranyos plüss tigris is lepihent a rózsafejek árnyékában. 


Szívesen vállaltam a feladatot és izgalommal készítettem, mert ez egyben az első közös munkánk Wellnessy-vel.
Lesz még sok-sok ilyen!!!! 

Hát nem szép kis szappant alkotott...
Ha csak a szappant szeretnéd    itt    megvásárolhatod:)

Ha szeretnél Te is ilyen különleges csokrot válogass kedvedre ezekből a csodásss szappanokból itt és válassz magadnak kedvedre a már elkészült díszeimben bemutatott virágokból itt.



Ha nem találtál szívedhez közelállót ne csüggedj, kérlek küldj üzenetet és igyekszünk a Te elképzelésednek megfelelő lehetőségeket bemutatni.

4 megjegyzés:

wellnessy írta...

Igen, megszületett. :)
Remélem, még jó sok kistestvére lesz.
Ceffa, ez gyönyörű lett!! Mint minden, ami kikerül a kezeid közül :)

Ledorka írta...

Nagy ötlet betenni a szappant a csokorba. :) Izgalmas, érdekes és a színei is szépek. :)

Aranyalma írta...

Mennyire ötletes!!! Ez a narancs szín még "egészségesebbé" teszi az összhatást!

Ceffa írta...

Wellnessy bizony-bizony...munkára fel:)))

Lidércke köszönöm:) mindig agyalok hogy mi újat tudnék nyújtani Nektek!!
Ezek szerint sikerült....köszönöm Wellnessy.

Mariann köszönöm!
Igen friss mint egy jó érett narancs.. nekem ez jutott eszembe először mikor elkészült és az összképet nézegettem.
Örülök hogy Neked is:)