2011. július 21., csütörtök

Gyermekkorunk ételei...játék!

De csudijó játékra hívott meg engem Kathy!


Gyertek és nosztalgiázzunk együtt.

A játék lényege:
Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedves ételeit, sütijeit blogunkon!
Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nagyon nem kedveltünk. A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van. Így jobban megismerhetjük egymás ízvilágát is egy kicsit.
Egy bloggernek 5 másikat kell meghívnia a játékra!

Íme az én kedvenceim:
1. Töltött káposzta
2. Zserbó
3. Zsíros kenyér hagymával
4. Ganca vagy Gánica ki hogyan ismeri...
5. Kovászos uborka

Történetet nem tudok mesélni hozzá.... de arra emlékszem kiskoromban egyszer addig ettem a kovászos uborkát míg majdnem rosszul lettem.
Terhességem alatt ezt újra tudtam produkálni....


S akiket én meghívnék erre a játékra:

2. Moha
3. Kata



1 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

kedves tőled, hogy rám is gondoltál, köszönöm a meghívást a játékra, hamarosan jelentkezem!