2011. július 19., kedd

Mert segíteni jó és nemes cselekedet!

Sok dolog van az életben ami mellett elmegyünk.
 Pedig fontos lenne hogy oda figyeljünk egy kicsit.
Figyeljünk a körülöttünk élő emberekre, mi az amiben a segítségére lehetünk.
Nem magunk miatt hanem mert akire odafigyelünk, ezt  nagyra értékeli.
Jobbá és szebbé teszi az életét-napjait vagy éppen azt a percet amit neki szentelünk.

Amikor 2009-ben ellátogattunk  Varga Lajos segédpüspök Úrral, Hefler Gáborral a gyáli egyházközség lelkes plébánosával és egy maroknyi gyáli hívővel Dévára hogy némi adományt és jó szót vigyünk a gyerekeknek, tudtam hogy lesz még folytatás...
Azt nem hogy miképpen és mikor de hogy lesz abban biztos voltam.
Nem kerestem ... mert nem volt rá alkalmam.
Az alkalom és a lehetőség keresett meg engem.

2011.08.12-én
jótékonysági koncertet rendeznek
SZŐDLIGETEN
a Dévai Szent Ferenc Alapítvány javára.



Ha tehetitek gyertek el.
Én ott leszek:)

A dévai kirándulás nagy élmény volt számomra,
 mert találkozhattam személyesen is Csaba atyával.
A fogadtatás nagyon szívélyes és kegyeletteljes volt.


Leültünk az étteremben és beszélgetni kezdtünk.



Az atya belső kisugárzása hamar mindenkit magával ragadt és csüngtünk a szavain...ki tátott szájjal..ki mosollyal..ki pedig átszellemülten.


Hosszasan folyt az eszmecsere és betekintést kaphattunk a családok mindennapjaiba,  a gyermekek életébe.



Kávét is kaptunk amit az atya személyesen szervírozott Nekünk...


A kollégium épületében  aznap volt a takarítás napja.
Sürgött-forgott a sok szorgos kéz hogy minden tiszta legyen.
Az atya elmondta hogy az épület ahol a családok élnek valamikor társasház volt. Ezt vásárolták meg és laknak most benne.


Sokáig emlegettük ezeket a feledhetetlen pillanatokat és a hazafelé vezető úton néma áhítattal idéztük fel az elmúlt perceket.

2011. július 23.-án
találkozhattok Ti is az atyával ha meghallgatjátok este 19.00 órakor tartandó szentmiséjét.


Nincsenek megjegyzések: