2011. július 25., hétfő

Láttál már ilyet?? JÁTÉK:))


Kedves blogomat látogatóim és olvasóim!

Elértem a 100 -as csoda számot:))))
Nagy örömmel tölt el, hogy ennyien vagytok akik nézitek, véleményezitek a munkáimat és a leírtakat.

Szeretném  megköszönni Nektek mindezt azzal hogy köztetek és akik 2011. 07. 31.-én éjfélig feliratkoznak és követőim lesznek kisorsolok egy ajándékot.

DEEE

Van egy kis gondom.
A blogger legújabb kedvessége hogy nem látom azokat akik követnek:((((((
Az lenne a kérésem hogy aki játszani szeretne írjon Nekem megjegyzésben hogy tudjam kiket tegyek a kalapba.

Nem szeretnék senkit sem kihagyni.....

Követhetsz a facebook oldalamon is ,
de ez nem feltétel.
 Ezt a játékot most csak itt, csak Nektek hirdetem.

S hogy mi lesz az ajándék?



Egy csokor ezekből a virágokból.
Egy új alapanyaggal ismerkedem.
Az orchidea agyagból van.
Egy speciális technikával japán agyagból készítették Nekem.

Szóval ha szeretnéd, gyere és játssz velem!

Az agyag orchideáról bővebben olvashatsz ezen a linken:


35 megjegyzés:

Monica írta...

Én itt vagyok!

Ceffa írta...

Monica, köszönöm:)
Jól sejtem hogy nálatok sem látszanak a rendszeres olvasók?

Kérlek benneteket írjatok...hogy senki se maradjon ki:)

keve írta...

én is ^^

Névtelen írta...

Én is szeretnék játszani.

Csipkerózsika írta...

Már most gyönyörű, pedig még meg sincs kötve, nagyon szépek ezek a virágok, én is "harcba" szállnék értük..:))

Barbara írta...

Gyönyörű! Én is szeretnék jelentkezni!

Edina írta...

Jövök én is!:)
Én látom a rendszeres olvasóimat...

napos írta...

Hú, most találtam csak rád, de nagyon tetszenek ezek a virágok. Eszméletlen ügyes vagy!

Vámossy Brigitta írta...

FB-n és itt is rendszeres olvasód vagyok. Nagyon szép a csokor. Gratulálok.

Ceffa írta...

Köszönöm, hogy vagytok:)))

Edina, én a Te blogodon sem látom a rendszeres olvasóidat..:( Lehet hogy az én gépemen van a hiba?

Napos, Brigitta nagyon örülök Nektek:))

erabera írta...

Szia Ceffa, én is indulnék ezért a csodáért...egyszer már láttam egy reggeli műsorban...ámulatba ejtett!!!
...én látom a követőid! Már 102:)

Marika írta...

Szia! Én sosem rajongtam a mű virágokért, de amióta a blogodra találtam , megváltozott a véleményem! :) Ezek a virágok egyszerűen megszólalnak, olyan szépek!
Én is versenybe szállok, szívesen" babusgatnék "egy ilyen virágokból összeállított csokrot!
Amúgy én is látom a követőid! Azóta már 103 !
Gratula! Csak így tovább!!

Ceffa írta...

Era, köszönöm:)))
Nemsokára csokorba kötöm és mutaton Nektek. De készül egy menyasszonyi csokrom is agyagorchideából... azzal is jövök!

Marika, Én is így voltam ezzel. De ahogy keresek és kutatok - meg a technika is fejlődik - egyre szebb és élőnek ható virágokra bukkanok...
Ha "megszeretted" annak örülök. Mert ez a mozgatója a ténykedésemnek. Minél többen ismerjék meg és ha úgy érzik el tudják fogadni akkor nálam megtalálják.

Komolyan mondom ez kétségbeejtő!!!!!
ÉN miért nem látom:((((((((((
Senkinél....

Bubu aki Marcsi írta...

Szió! Megjöttem :) Én látom a Te olvasóidat, pontosan 103, és az enyémek is látszanak. Ne aggódj, néha törpénnek ilyen turpiszságok! Én is játszom egy kicsit, és remélem jó sokan jeletkeznek még! :o) Köszönöm a lehetőséget!

KozRi írta...

Én is itt vagyok! :-)

erdoseva55 írta...

Bocsi , elírtam valamit, ezért újra írom!
Én is jövök játszani ezért a gyönyörűségért!
Mindig kedveltem a szép csokraidat!

MrsYarnart írta...

szeretnék én is játszani! :)

Ceffa írta...

Erától kaptam ezt a listát!!!!
Köszönöm:)))

Szóval Ti, mind a kalapban vagytok ám!!!!!!!!!

Kozri
Anpebe
napos
Palkó
Thia
ayildi
Boldogságaink Boldogságaink
gesztenye
Hankka
di
Györgyi
kataanya
PZsuzsi
Elíí (:
katha
Krisztina Csorvási
Marika
nagymamis
Aleda
Márta
wellness aquatrade
barbara
Zsófi
Geovana Fontanella
szindi
t®eb♥®etta
Babuci
Artemis
wlvirag
Lidércke
Anita Kungl
Bubu
Eve
Fanni Forgács
dius
Livia Nemeslaki
Kata
Vera
Bodjas
Marianna
Timea Hollo
Anna...*
Raindrop
glogernelli
Monica
vadcic-Adri
Évi :)
Ibcsi
Csipkerózsa
grety
Sandra
Ibolya Budai
Gulyás Nikolett
Borzási Márta
aranyalma
erabera
Marika63
Eszter
Mrs Yarnart
Фиалка
sedith
Veronika Surányiné
4 Gyerek
fahej-cafe
dalmika03
beautiful.lie
Kata(Konyha)
aicus
Tekten Elif
Colors in the Kitchen
bringa
Krisztina konyhája
Mézeskalács
Yasmine
Adrienn Németné Guly
Hencsi
Móni
hekka
Mesi
autumn
Nelli
Zsóka Halász
Erzsébet Bangha
Jade
szandra
Szép
Erinacea
pearl28
valoczi.aniko
Mehike
Edit Pappné Kosztelnik
csutkailda
chiara
Krisztina Szepesi
Vámossy Brigitta
otthonzalában
weronka
Dóra Heilman
edina
Snöcy
szannalina
erdoseva55
b.szilvia

Sajnos én még mindig nem látlak Titeket.. A párom szerint újra kell telepíteni a gépemet s akkor talán megjavul a drága.

AAAnahita írta...

Most találtam ide, itt minden csodaszép!! :)
Szeretnék én is játszani!!!

Lynd írta...

csatlakozom:)

Marika63 írta...

Gyönyörű virágok. Szeretnék én is játszani. (Igaz benne vagyok a "kalapban". A munkáiddal pedig egyszerűen nem tudok betelni!!!!Csodálatosak!!

idi írta...

Játszani szeretnék :)

Anpebe írta...

szuper, osztom facebookon ott is tag vagyok :D

karnis1 írta...

Nagyon szépek a munkáid, facebookon is követlek:) Karnis-Kiss Ilona

Ceffa írta...

Virág... de jó:) Örülök neked!

Lynd, köszönöm:)

Marika, élőben még szebbek! Az agyagorchidea valami meseszép! Pont mint az élő...

Idi, ez csak természetes:))))))))

Anpebe, Ilona köszönöm!
a facebookot is:))))


Holnap mutatom a kész csokrot!!!!!

DzsiDzsi írta...

Jaj de gyönyörű ez az orchidea! Ha nem mondod, én azt hiszem élő virág! nagyon nagyon csodás!

Balázs írta...

Én is a kalapban vagyok :)

Petra írta...

én is nagyon szeretnék játszani mp96 néven követlek :)

sesame írta...

Már régóta csodálom a meskán a virágkölteményeidet, örülök, hogy a blogodat is sikerült megtalálnom! :)Meg is ragadom az alkalmat, és én is jelentkeznék a játékodra :)

Ceffa írta...

Muszály a listát folytatnom mert teljesen elveszítem a fonalat:

Éva Kovács
mp96
sesame
brisike
Balázs Wiedland
gabus1217_8
Lynd
Virág
karnis1
Idi

Sikítson aki nincs itt...kérem!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű ajándék,már majdnem sikítottam de megláttam a nevem! Nagyon izgulok!

Kata írta...

Nagyon örülök, hogy én is rajta vagyok a listádon:)))

Mézeskalács írta...

Gratulálok a sok-sok követődhöz! Még sokszor ennyit kívánok!
Én is szeretnék Veled játszani!:)

Aniko írta...

Gratulálok, és köszönöm, hogy megjelöltél a Fb-on. Gyönyörűek a virágaid, én is szívesen játszanék Veled!

Kedy írta...

Én is szeretnék játszani, annyira szép :) Követőd lettem :)