2011. február 9., szerda

Kreatív blogger díj II.


Nagyon köszönöm fahej-cafe -nak, hogy megtisztelt vele!!
Korábban is kaptam már Chiarától, de nem gondoltam volna hogy ismét ennyire fogok örülni neki::::)))
Mivel azonban még az előző díj esetében sem sikerült teljesíteni a feladatokat, így most ez egyben szeretném megtenni. Nem választok kétszer hét kedves bloggert mert a második díjnál is valószínűleg őket választanám, egyébként is már jól körbejárt szinte mindenkit.

Tehát az én választottjaim a következők:


A vándor díjjal járó feladat az alábbiak szerint:

1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blognak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot

Akkor tehát jöjjön  a hét dolog magamról, de nem állítottam sorrendet közöttük, csak ahogyan éppen eszembe jutott.
- A szakmám nem a virágkötészet. Egy földmérő cégnél dolgozom mint irodavezető. Vagyis dolgoztam amíg men nem született a harmadik babám, aki most 4 hónapos. Az egész családom ezt a foglalkozást üzi: apu, anyu, hugom, sógorom és az egyetlen igaz szerelmem a kedvesem is!!
-  A csillagjegyem:KOS .
 Magammal hordozom a jegy minden előnyét és hátrányát. Elszánt vagyok, amíg meg nem valósítom a terveimet kitartó is. Sokszor hirtelen hozom meg a döntéseimet, de úgy veszem észre azért többnyire jól sikerülnek. Ha mégsem akkor azt kudarcként élem meg. A törekvés akkora bennem a tökélletesség felé, hogy volt már rá példa nem veszem figyelembe mások érzéseit... sajnos:( De nincs bennem semmi rosszakarás, egyszerűen csak előbb cselekszem mint gondolkodom.
-  Örök romantikus vagyok, tele életvidámsággal.
Látod..
Látod kedves a felkelő napot -
mely ma reggel is Tenéked ragyog?
Üzenetem küldi el - csillogó fényével
rájöttem miért élek - boldoggá tenni Téged!
Látod kedves a két csillagot -
melyeknek fénye egymásért ragyog?
Utat mutatva az éjben - hirdetik büszkén az égen
az lettem én Néked - feltételes kis feleséged!
Látod kedves előttünk az utat -
a végén ott azt a hatalmas tavat?
Szárnyaló szerelmünk hidat épít rajta
a szivárvány minden színében ragyogva!
S bár az út legyen kővel kirakva -
egymás kezét fogva végigmegyünk rajta,
a túlparton megpihegve -
összebújva élünk MINDÖRÖKRE!
/Saját versem, az én tuladonomat képezi.
Ha szeretnéd idézni kérlek értesíts és örömmel hozzájárulok/

-  Tudd hogy rám mindig számíthatsz!!

-  Ínyenc vagyok. Különösen a francia és bajor ételeket szeretem. Kedvencem viszont  a töltött káposzta::))

-  Tagja vagyok az SZVT (Szervezési és Vezetési Tudományos Társaság Térinformatikai Szakosztályának )
http://www.szvt.hu/TerinformatikaiSzakosztaly.html

-  Nagyon szeretek kertészkedni, félrevonulni a virágaim közé.  Olyankor mindig feltöltődöm, új erőre kapok és úgy érzem számomra nincs lehetetlen.

A többi fontos dolgot már a profilomban leírtam...
Ha szeretnél még valamit megtudni rólam...ne habozz írj és én szívesen válaszolok.

Mégegyszer köszönöm a díjakat Chiarának , fahej-cafe -nak.

7 megjegyzés:

Hokata írta...

Köszönöm Éva:)

Csipkerózsika írta...

Gratulálok a díjhoz!:) A vers nagyon édes, szerelmetes, tetszik..:) Ahogy olvaslak úgy tűnik kos "betegség" az ezer dolog felé nyitás, rosszul lennénk ha legalább egyszerre nem foglalkoztatna bennünket min 5 dolog..:)))

Móni írta...

Köszönöm a díjat, és nagyon örülök, hogy egy kicsit többet is megtudhattam rólad!

Colette írta...

Köszönöm szépen, megtisztelő:-)

Válóczi Anikó írta...

Éva, nagyon kedves Tőled, köszönöm!

csutkailda írta...

Köszönöm a szereteted!:)))

Aranyalma írta...

Végül én is megérkeztem, köszönöm, hogy rám is gondoltál! :)
Nagyon kedves verset fabrikáltál... vannak még? Szívesen olvasnék olykor. :)