2011. február 23., szerda

Már nagyon belejöttem!

Egyre jobban megtetszik ez a technika!!
Nem csak azért mert egyszerű, de azért is mert ehhez nem kell félrevonulnom (ami egyébként bevallom esténként igen jól esik) a kis műhelyembe. Nap közben amikor Danika játszik mellettem akkor együtt tekerjük a fonalat körbe és körbe az alapon. Ez neki nagyon tetszik s engem is szórakoztat. Hasznos is mert este már csak a díszítés marad hátra.
Szóval bátran álljatok neki.
Kell hozzá egy alap. Akár hungarocell is lehet, nekem most készleten szalmából van így én abból készítem.
Aztán egy kis fonal, attól függ, hogy milyen a fonal vastagsága: 5-10 dkg.
Aztán a türelmet se felejtsétek. Ha mindez megvan jöhet a tekerés-hurkolás.

A díszítést rátok bízom....

Ők a legújabbak...


Ebből a fonalból készült.


Egy-két órát tekergettem...D




s még nincs vége!!

3 megjegyzés:

erabera írta...

Hát, a szöszös, piros virágosért teljesen odavagyok!!!!

Veronika Virágüzlet írta...

Szia Ceffa! nagyon tetszenek ezek a kopogtatók! hogyan bolyhoztad meg ennyire azt a barna alapot, nagyon tetszik
további jó tekergetést. Vera

Ceffa írta...

Megleptetek lányok!!
Nálunk itthon nem nagyon aratott sikert ez a kis bolyhos:)
A lányom azt mondta rá hogy aranyos de csak ennyi a díszítés?
Pont a bolyhozás ami miatt szerintem extra ez a kopogtató és akárholy próbáltam jobban felöltöztetni nem bírt el több díszt. Így önmagában szép:)

Vera, a fonal neve Techno Soft Print, khakizöld melir. Ez így bolyhos ahogy van. Amikor elklezdtem körbetekerni azt hittem soha nem lesz vége. De szépen mutatta magát és nagyon megtetszett.
Raktam fel róla képet.

Puszillak benneteket és köszönöm a hozzászólást:)