2011. január 12., szerda

Csokoládéhabos virágtorta

Hát végre elkészültem ezzel a csodaszép finomsággal.
"Csokoládé habos virág torta"


Nem is gondolnátok mennyi macera volt vele, de megérte!!??...
Ha kedvet kapnátok egy ilyen elkészítésére leírom lépésről-lépésre nálam ez hogy ment.
Első ami rögtön eszembe jut, hogy nyáron érdemes begyűjteni szalma vagy zab szárat. Nekem az előző művem a  zab koszorú elkészítése után maradt meg zab szár, úgyhogy én azt használtam.
A torta alapja 25 cm-es szalma koszorú. A koszorú köré ragasztottam  a méretre vágott zab szár darabkákat. Na ez jól megdolgoztatott.
Ahogy haladtam körbe a szárak és a koszorú érintkezésénél a stabilabb tartás végett apróra vágott szárakat is ragasztottam.
Szükség volt rá, hogy ne befelé omoljon a fal, hanem szép egyenes legyen.


Aztán már szinte kész is voltam....
Kibéleltem tűzőhabbal, a lyukacskákat itt is aprított szárral tömtem.
Rétegesen "kentem" először a szár darabkák, aztán fehérített salim majd szizál rost következett.


Nekem már így is nagyon tetszett, de csak most jött a hab a tortára!
Angyalvirágokat szúrtam bele, a közöket pedig csokoládé színű csillagvirággal ékesítettem. Ekkor már nagyon meg tudtam volna enni egy nagy szelet csoki tortát, amit annyira szeretek........
Mivel Valentin nap közeledik natúr vessző szívet választottam a torta tetejére.



Hát így sikerült!


 Jó étvágyat hozzá:)


Saját ötlet alapján született a torta és már lesz is folytatása. Egy nagyon kedves ismerősöm fantáziáját sikerült beindítani. Kedvesének készítek szülinapjára egy tortát. Valamiféleképpen az egyéniségét szeretnék kifejezni vele.
Nagy foci, tenisz rajongó...úgyhogy feldobta nekem a labdát!

Majd meglátjuk.....


Nincsenek megjegyzések: