2011. január 8., szombat

Van amikor nem minden úgy sikerül....

Szóval, nem vagyok elégedett magammal.
Nekiálltam egy különleges megbízás összeállításának. Rőzsevesszőből szív alakú koszorút kértek tőlem, piros kockás szalaggal....
Nagy izgalommal kezdtem a készülődést. Megvásároltam a piros kockás szalagot hozzá, beszereztem a rőzsevesszőket. (ami nem is volt egyszerű számomra)
Szív alakú előre elkészített drót alapot nem találtam , de elképzelésem szerint menni kellett volna a-nélkül is.
Szépen elkezdtem a kis kötegeket összeállítani az adventi koszorúnál leírtak szerint. Külön odafigyeltem, hogy a kötegek laposak legyenek, hogy majd szépen egymásra feküdjenek.
Eddig a pillanatig még nagyon lelkes voltam.:)
Aztán már egyre kevésbé...:(
A kötegek kezdtek aprózódni ahogy egyre többet forogtak a kezeim között egyre rövidebbek is lettek. Meg kellett állapítanom, hogy ezt így nem tudom elkészíteni. Nem lesz szép mert az ágacskák végén voltak a termések azokat szinte már mind elvesztettem.
Igazán elkeseredtem. Hát hogyan fogok megfelelni a kérésnek?
Sajnos ezidáig sem jöttem rá.
Gondolom ha nem lenne annyira megszáradva a rőzse akkor talán jobban tudtam volna formázni, mert azt is el kell mondanom, hogy szép íves alakzatot ebből az alapanyagból nem tudtam kihozni.
Szóval ha valaki tud segíteni igazán megköszönném. Akár ötlet, akár valami beszerzési forrás ahol tudnék rőzsét vásárolni.

De azért megszületett egy nagyon kedves asztaldísz még aznap, amivel egy picit jobban éreztem magam.
Az ünnepek elmúltával már az új feladatok hoznak lázba. Közeleg a Valentin nap!!
Ez járt éppen a fejemben, amikor azt fontolgattam mit kezdjek a megmaradt rőzsével. Hát forgattam a kötegeket a kezemben, néztem balról-jobbról...

Megszületett az ötlet!


Most már csak újra át kell gondolnom a szív alakú koszorú megvalósításának lehetőségeit.

Nincsenek megjegyzések: